Inspiracija

Oduvek sam svojoj kćerki govorila da je moja inspiracija, ali nisam bila svesna da to može da ima i bukvalno značenje!
Pre godinu dana smo napravili tri stoličice u obliku zebre slona i žirafe, za našu ćerku koja je tada imala tri godine. Naravno ona je bila oduševljena, ali ne samo ona već svako ko je video te stoličice! Nagovarala sam supruga cele godine da pokušamo da pravimo stoličice i da ih prodajemo, kako bih se i ja zaposlila! I NA KRAJU SAM USPELA !
Stoličice su pravi hit, a sve zahvaljujući mojoj inspiraciji koja se zove Dragan i koja sad ima četiri godine!

Коментари

  1. J-League, CSGO, and Dota 2 | Jtmhub
    Play against the 세종특별자치 출장안마 best CSGO players and teams of the world to win a huge 성남 출장샵 prize 안양 출장샵 and become champions 구미 출장안마 of the new CSGO league. 포천 출장샵

    ОдговориИзбриши

Постави коментар